MEB E-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi Girişi

Meb e okul veli bilgilendirme sayfasına giriş için buraya tıkla

MEB e-Okul işlemleri yapmak, e kayıt sorgulama, e kayıt sonuç bilgilerini almak için veli bilgilendirme sistemine giriş yapmanız gerekmektedir.

Yukarıdaki linke tıklayarak eokul veli giriş sayfasına ulaşabilirsiniz

girememem

Arkadaşlarlar e okula girmeyi bilen varsa söylesin tüm siteleri gezdim hiçbirinde girmiyor.Bilen barsa lütfen söylesin.

MEB E-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi

açılmıyor yaaaa

oğlumun nakil işlemlerini yapabiliyorum ama kalacak yer sorunu

oglumu nakil yapabiliyorum fakat kalacak yer sorunu olduğundan istanbuldada ankaradada yer problemi oldugu için okuldan geri kalacak bana nasıl yardımcı olabilirsiniz yada yirmi günlük izin verebilirmisiniz taşınma işlemlerim bitene kadar
hızlı bir şekilde yanıt bekliyorum
siz deyerli yetkililerimden

bu sıstem acılmıyo

bu sıstem acılmıyo

açılmıyo

açılmıyo

e-okul girişi

ben girebiliyorum arkadaşlar. siz nerde sorun yaşıyorsunuz?

benim her şeyi kabul ediyor

benim her şeyi kabul ediyor açılıyor resmimi seçiyorum soruları cevaplıyorum sonra ilk sayfaya geri dönüyor

bide soruyo yaaa GİREMİYORUZ

bide soruyo yaaa GİREMİYORUZ SİSTEM AÇILMIYOOOO

ben

ben e-okula girirken sorun yaşuyorum ne mi?

öğrenci tc.kimlik no bilmiyorum lütfen ne olursa verin

e okul veli girşinden giriş yapamıyorum

e okula tc öğrenci nosuyla giriş yapamıyorum

lütfen yardımcı olun

ümmügül avcı

sistem

en lazım olduğu anda çalışmıyor kapatın bari insanların vaktini çalmayın

bu çalışmıyor

olmuyor bu

bu çalışmıyor

neden bu çalışmıyor ben arkadaşımın hangisine gideceğine bakamıyom

TUNAHAN

TUNAHAN GÜMÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ HANGİ LİSEYE GİDİM BİŞEY SÖLEN

ben Tunahan GÜMÜŞ meraba

ben Tunahan GÜMÜŞ meraba puanım 410 hangi lise benim için iyi olur onu sorcam

OKUL KIYAFETLERI KALKTIMI DEVAM EDICEKMI

okul kıyafetlerı kalktımı devam edıcekmı 1 sınıflar 9 eyluldemı başlıyacak 16eyluldemı

kıyafet

hayır kalkmayacak

yapacanız sitenin yaptınız bi

yapacanız sitenin yaptınız bi tane site çaslışmıyor !!!!!!!

sistemmmmmmmmmmm

kardeşim şu sistemi insanları ugraştırmadan kolayca ulaşabilecekleri bir şekilde dizayn etmenin bir yolu yokmu hiç kimse sizin bu sisteminizden yararlanamamakta yorumlara bakıldıgında hiç kimse memnun deil ellibintane reklam ekleyeceginize sistemi biraz daha kolaylaştırın çocugun kayıt olup olamadıgını bile göremiyoruz buradaki amaç ne iki saattir bir sonuca varamadık güvenlik kodunu giriyorsun tc kimlik giriyorsun hiç bir halt yok......

lise tercih

çocugum ortaokulu bitirdi, lise tercihi yapmamız gerekiyor ama, bu siteye hangi memleketten vize alıp giriliyor onu bilemedik.. niye bu kadar zor ve anlaşılmaz bir site hazırlandı... KINADIM.

ayne n sistem sıkıntılı kayıt

ayne n sistem sıkıntılı kayıt yapıp yegenımın okuluna bakıcam bakamıorum.nedir bu boyle anlamadım.cok sınırlıyım.kod verıo kodu gırıp tc yı gırıorum kodu tekrarlıo.

bide bakanlık olcaksınız

bide bakanlık olcaksınız polise adam dövdürceğinize önce yaptığınız siteyi düzgün çalıştırın siteye girilmiyo bile sizin yapacağınız işin

Anlamadım olmuyo yeter 100 kere denedim

Benim kızım 1 e başlayacak kodu vermiş yukarıda giriyorum kodu tc yi de giriyorum doğrudur ikiside eminim tamam diyorum kod yenileniyor altta ne bir yanlış girdiniz bişi çıkmıyor ne yapmalıyım lütfen :( okulların açılacağına şurada ne kadar kaldı herkes söylüyo çocucuğum ali kuşçudaymış ben bakamıyorum lütfen yardım !!!!!!!11111

explorerdan deneyin

explorerdan deneyin

İLKOKUL 1.SINIF

nedir bu ya insanları stres sarmış hangi okula çıktı diye sitenin yaptıgı yanlışa bak olmazki kızımın hangi okula kayıt oldugunu merak ediyorum günlerdir bakıyorum icraat yok biran önce ilgilenilsin kimsede merakta kalmasın lütfennn

ilkokul kayıt öğrenme nasıl yapılır

ilkokul kayıt olan öğrencilerin kayıt sonuçları ve hangi okula kayıt olduklarını öğrenmek için veli girişi degil kayıt sonuçlarınıza bakmanız gerekiyor

buyrun buradan ilkokul 1. sınıf ve ortaokul 5. sınıf kayıt sonuçlarına ulaşabilrsiniz..

http://www.eokulkayit.com/e-okul-meb-ilkokul-kayitlari.html

site ana sayfasında da e okul kayıt sonuç sorgulama ekranı bulunmaktadır

http://www.eokulkayit.com/

yapacağınız sitenin

sende sanki bi şey biliyormuş gibi yazmışşın adresi önce kendin denede sonra akıl ver millete

2013-2014 ilkokul kayıtlarını göremiyorum.

2013-2014 ilkokul kayıtlarını göremiyorum.

MANTIKSIZ

Bu nasıl bişey ben hiç anlamadım daha okula kayıt yapılamadan olul numarası imkansız nasıl oluyoda o numarayla sisteme giriş yapılmamaız isteniyo lütfen sistemi düzeltin

E-Okul Giriş Nasıl Oluyor

ÖĞRENCİ NO SORULUYOR,VARDA BİZ Mİ BİLMİYORUZ YOKSA! ÇOCUKLARIMIZIN KAYDINI GÖREMİYORUZ.HERKESİ TELAŞ SARDI ÇOCUĞUMUN KAYDI NEREYE YAPILDI YOKSA YAPILMADI MI DİYE.LÜTFEN BU SİSTEMİ DÜZELTİN BİR AN ÖNCE.

aynı sıkıntı bendede var

aynı sıkıntı bendede var herhalde sistem çalışmıyor nazli

E_OKUL ILKOKUL KAYIT

E_OKUL ILKOKUL KAYIT SORGULAMADA OKUL ÖGRENCİ NO SORULUYOR...... GIRIS YAPAMIYORUM.. DAHA 1.SINIFA BASLAYACAK BIR OGRENCININ OKUL OGRENCI NOSU HENUZ YOOOK YARDIMCI OLURMUSUNUZ

1.sınıf kayıyları

irem sarıbaş ın kayıtı oldumu

çocuğumun hangı okula

çocuğumun hangı okula gıdecegını bılmıyorum bununla ılgılı ne yapmalıyım yada ne zaman öğrene bılırım....

çoçugum hangi okula gidecek

çoçugum hangi okula gidecek

çok güzel bir site

çok güzel bir site

Merhaba Çocuğum ilk okul 1 e

Merhaba
Çocuğum ilk okul 1 e başlayacak ve otomatik kayıdı göremiyorum yardımcı olmanızı rica ederim

güzel

güzel

Yeni yorum gönder

Bu alanın içeriği gizlenecek, genel görünümde yer almayacaktır.
  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.
  • İzin verilen HTML etiketleri: <a> <em> <strong> <cite> <code> <img> <b> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.

Biçimleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

Sponsorlu bağlantılar

Son yorumlar